+996 (312) 61 46 34
+996 (312) 98 67 68
+996 (558) 98 67 68
+996 (701) 98 67 68
+996 (777) 98 67 68
+996 (312) 61 45 88
Урматтуу “Ингосстрах”нын кардары!
Камсыздандыруу жагдайында БОЛБОШ КЕРЕК:
Камсыздандыруу жагдайында БОЛУШУ КЕРЕК:
Эгерде Сиз өзүңүз телефон чала албай жатсаңыз, анда Сиз үчүн байланышка чыгып жаткан адамга өзүнүздүн аты-жөнүңүздү, телефон номерин жана жайгашкан жериңизди бизге кабарлоосун өтүнүңүз.
- бул учурда сервистик борбор, камсыздандыруу полисинде каралган кызматтарды уюштурат;
- “Ингосстрах” көрсөтүлгөн кызматтарга кеткен чыгымдарды камсыздандыруу полисинде көрсөтулгөн көлөмдө төлөп берет.
Эгерде камсыздандырылган адам, Сервистик борборго кайрылбаса жана камсыздандыруу жагдайы түзүлгөндө медициналык кызматтарды өз алдынча төлөп койгон болсо, анда баардык дарыгерге кайрылганын тастыктаган, кызматтарды төлөгөн тийиштүү документтердин түп нускасын сактап коюуга милдеттүү. Кайтып келгенде аларды “Ингосстрах”га көрсөтүп кеткен чыгашаларына компенсация алуу үчүн. Мындай документтер төмөнкүлөр: ооруканадан чыккандагы эпикриз (оорунун диагнозу, оорунун себептери боюнча тактама), оруулуунун атына жазылган рецепттер, медициналык, транспорттук кызматтарды төлөгөгөндүгү тууралуу жана дарыларды сатып алгандыгын тастыктаган чектер.
Жалпы сунуштамалар:
Кеңеш алуу үчүн төмөнкү телефондорго кайрылыныздар: